Premiärtur med bilen
Vi passade på att utnyttja det vackra vädret igår genom att ta med valparna till stugan. En ca 25 minuter lång bilresa följt av nya marker att undersöka. Husse tyckte att det var alldeles för lugnt i bilen. Hane vinröd uttryckte sitt missnöje när vi nästan var framme. Han var hungrig och lunchen luktade i hela bilen. Det blev mat i det fria, följt av bus på gården och slutligen somnade de i en hög i solen. Resan hem var lika odramatisk den. Ett stopp på Biltema där det var mycket liv och rörelse utanför buren.








