Valpar

Premiärtur med bilen

Vi passade på att utnyttja det vackra vädret igår genom att ta med valparna till stugan. En ca 25 minuter lång bilresa följt av nya marker att undersöka. Husse tyckte att det var alldeles för lugnt i bilen. Hane vinröd uttryckte sitt missnöje när vi nästan var framme. Han var hungrig och lunchen luktade i hela bilen. Det blev mat i det fria, följt av bus på gården och slutligen somnade de i en hög i solen. Resan hem var lika odramatisk den. Ett stopp på Biltema där det var mycket liv och rörelse utanför buren.

Hungriga små troll
Lila har egen skål
Lila på språng bland vitsipporna
Hela gården är full med vitsippor
Stenar att undersöka
Orange
Trött valphög
Delfinariet har öppnat